12.09.2005

入院

今日放假...返city 攞畢業證書...拎完返屋企既時候好唔舒適...坐MTR坐到太子...條腰己不能伸直...出左車箱...坐左一陣..眼前再出現左好多雪花...手心, 面額標冷汗...我立即叫前面個妹妹仔幫我打999....之後就暈左...但依然聽到聲音...
我知道有幾個女人分別用唔同既油(保心安油,白花油,獅子油等)幫我搽"暈"成個頭, 雖然係冇用..但我都抗拒不了, 因為我成身太軟了..連講野都講唔到...所以都不能對佢地講一聲唔該......
我見唔到地鐵既staff叫乜名...但一定唔係"劉偉明"......我仲聽到d醫護人員係地鐵站抬我上去時話"睇唔出佢都幾重架wor" 心中有一團小小的火出左來....之後佢地仲誇張到比氧氣罩我戴....
食左藥之後就出院了...

0 Comments:

發佈留言

<< Home