3.15.2006

滴汗!

今日睇報紙....睇到一則令我好滴汗既新聞......就係湖南衛視既"超級女聲"(係一個全中國既歌唱比賽)......本來我以為呢d只不過係d好無聊既show...有時我係earth station 冇乜野做既時候都會睇吓(因為我做既0個度有好多好多電視放左係我面前24小時不停播放)...有時間中仲同d同事笑吓大陸d show 好冇sense......點知今日報紙寫"超級女聲"係0係中國收視好高好高既show...當中既1st running up "李宇春"仲做左"TIME" 既封面!仲要寫著"Asia's heroes"!!!!!!我個同事阿PAUL之前同我講起呢個節目時同我講過.....李宇春係一個男人聲既女歌手來0架~~~SHIT!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home