3.13.2006

Interview

昨日去中大interview.....in 中大既 Master of electronic engineering...個professor 問左一個好難答既問題........個問題就係 "點解AsiaSat 會請你既, 你讀 materials 0架wor?"....真係唔知點答......心內諗.."關你咩事!人地請我咪請我law~我都唔知點解0架wor!!".........話自己in 得好?又好似太自大..太冇point....話自己好彩?又好似太不切實際.....之後諗左一個都可以接受既答案敷衍左佢.....最後佢都話"希望我地個課程可以幫到你!"....yes!!!希望佢真係收我la~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home